Algemene voorwaarden

Wanneer je een afspraak maakt voor een behandeling, ga je akkoord met de volgende voorwaarden:

  • Als eigenaar blijf je altijd verantwoordelijk voor je paard of pony. Voel je je ergens niet prettig bij, geef dat dan gewoon aan.
  • Ik doe mijn best om te helpen het benoemde en/of waargenomen probleem te verminderen en op te lossen. Het kan zijn dat de primaire – onderliggende – oorzaak medisch van aard is en dat die (pas) zichtbaar wordt wanneer het secundaire probleem is opgelost.
  • Annuleren of verzetten van een afspraak minimaal 24 uur van tevoren, anders wordt 50% van de prijs in rekening gebracht.
  • Betaling wordt contant voldaan direct na de behandeling of via bankoverschrijving binnen 8 dagen na de behandeling.

Klachtenafhandeling

Als je over iets ontevreden bent of als je van mening bent dat er in jouw geval een fout is gemaakt, verneem ik dat graag. Ik zal mijn fout en de gevolgen daarvan altijd proberen op te lossen. En natuurlijk wil ik ervan leren voor de toekomst. Daarom stel ik het zeer op prijs als je me hierover informeert.
Maar ook wanneer je na een behandeling ergens over in zit, aarzel niet en bel gewoon.

Wanneer wij er niet samen uitkomen dan kun je met jouw klacht terecht bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van het Collectief Alternatieve Therapeuten (CAT), waarbij ik aangesloten ben. De onafhankelijke klachtenfunctionaris geeft je advies, helpt met het formuleren van de klacht en het zoeken naar een oplossing.

Mocht door het inschakelen van de klachtenfunctionaris voor het probleem geen oplossing gevonden worden, dan is er de mogelijkheid om naar een onafhankelijke geschilleninstantie te stappen. Daarvoor ben ik aangesloten bij de Geschillen Alternatieve therapeuten (GAT). Deze beoordeelt of de klacht wel of niet gegrond is en doet binnen een bepaalde termijn een uitspraak die bindend is.